Dożywotni dostęp do

szkolenia i aktualizacji

Gwarancja satysfakcji lub zwrot kosztów

Dostęp do zamkniętej grupy dla uczestników

Jedna licencja, a dostęp dla całego zespołu

Przewodnik biznesowy dla gabinetu stomatologicznego, który pozwala zwiększyć przychody!

Weź udział w cyklu szkoleń dla stomatologów oraz właścicieli

i managerów gabinetów stomatologicznych

BIORĘ UDZIAŁ!

AKADEMIA KONWERSJI

Przewodnik biznesowy dla gabinetu stomatologicznego, który pozwala zwiększyć przychody!

Click to play video

Obejrzyj krótki film i dowiedz się w czym może Ci pomóc Akademia

Click to play video

Zobacz co o Akademii mówią jej uczestnicy:

Pacjent dzwoni, umawia wizytę i... znika?

Wiele gabinetów stomatologicznych zmaga się z tym problemem. Mają świetnie wyszkolonych dentystów, najnowocześniejszy sprzęt, rozbudowaną ofertę, ale pacjenci nie decydują się na leczenie.

Jest sporo telefonów, a nawet wstępnych konsultacji, ale gdy przychodzi czas kolejnej wizyty,
pacjent zapada się pod ziemię.

A wraz z nim dochód gabinetu i pracujących tam stomatologów.

A gdyby tak...

pacjenci byli zdecydowani skorzystać z Twoich usług i zainwestować w kompleksowe leczenie? I to zanim w ogóle skontaktują się z gabinetem?

Koniec jednorazowych wizyt. Pacjent akceptuje plan leczenia, przychodzi systematycznie na wizyty, a po zakończeniu z entuzjazmem poleca Twój gabinet rodzinie i znajomym.

Brzmi świetnie. Tylko jak to osiągnąć?

W większości przypadków "podróż pacjenta" przez gabinet stomatologiczny wygląda identycznie i składa się z kilku etapów, które możesz usprawnić dzięki Akademii Konwersji.

Najpierw potencjalni pacjenci rozglądają się po internecie. Następnie dzwonią do gabinetu, a rejestratorka umawia termin wizyty. Na konsultacji pacjent podejmuje decyzję o leczeniu, akceptując przedstawiony plan. Jeżeli wszystko przebiegnie pomyślnie, to na koniec pacjent jeszcze poleci gabinet swoim znajomym.

Niestety spośród wszystkich osób, które zobaczyły Waszą ofertę, tylko niewielki procent osób (15%) faktycznie skontaktuje się z gabinetem. Z tej grupy tylko 40% umówi się na dalsze wizyty, a zjawi się w Waszym gabinecie tylko 85%. Z tych, którzy przyjdą na konsultacje pierwszorazowe, na leczenie zdecyduje się 55%. Potem tylko nieliczni pacjenci (20%) polecą gabinet swoim znajomym.

Aby Wasz gabinet wygenerował 1 milion zł przychodu (suma dwóch ostatnich etapów), na konsultacji powinniście zaprezentować leczenie pacjentom za 1,5 mln zł. Aby tak się stało rejestratorki powinny umówić wcześniej grupę pacjentów mogących wydać 1,8 mln zł. Zanim to się jednak wydarzy z Waszym gabinetem skontaktują się pacjenci, dysponujący budżetem 4,5 mln zł. Krok wcześniej migniecie jeszcze w świadomości dużo zasobniejszej grupy potencjalnych pacjentów, która dopiero się rozgląda za leczeniem (30 mln zł).

Co się stanie?

Teraz wyobraź sobie, że jesteś w stanie poprawić
wynik każdego etapu
ścieżki pacjenta tylko o 6%

Jak to się przekłada na konkretne pieniądze?

Twój przychód się podwoi! Z tych samych 30 milionów szans zarabiasz 2 miliony zł!

Z Akademii Konwersji dowiesz się, jak poprawić konwersję na każdym etapie ścieżki pacjenta!

Akademia Konwersji to pierwszy w Polsce taki cykl szkoleń online dla stomatologów oraz właścicieli, managerów gabinetów stomatologicznych.

Ten przewodnik biznesowy poprowadzi Cię za rękę i od pierwszej lekcji wprowadzisz drobne zmiany w ścieżce pacjenta.

Dożywotni dostęp do

szkolenia i aktualizacji

Gwarancja satysfakcji lub zwrot kosztów

Dostęp do zamkniętej grupy dla uczestników

Jedna licencja, a dostęp dla całego zespołu

Dzięki Akademii Konwersji już na samym początku
dotrzesz do pacjentów, którzy

Ufają Twojej eksperckiej

wiedzy i doceniają Twoje doświadczenie

Są w stanie zainwestować

w wysoki standard usług,

bo rozumieją korelację między jakością i ceną.

Rozumieją sens leczenia kompleksowego i

angażują się w proces leczenia.

Aby przychody Twojego gabinetu rosły z miesiąca na miesiąc.

Dołącz teraz do Akademii Konwersji i zbuduj ścieżkę pacjenta, która zwiększy Twoje przychody

DOŁĄCZAM DO SZKOLENIA!

Jak wygląda cykl szkoleń Akademia Konwersji?

8 modułów głównych wypchanych konkretnymi wskazówkami i instrukcjami, jak poprawić konwersję na każdym etapie ścieżki pacjenta w gabinecie

3 moduły bonusowe, w których poznasz dodatkowe triki, jak zmaksymalizować pierwsze etapy ścieżki pacjenta w gabinecie.

Checklisty i gotowce, które ułatwią Waszemu zespołowi wdrożenie rekomendowanych zmian.

Wsparcie prowadzącego i zaproszonych gości, uzupełnione konsultacjami, sesjami Q&A i analizami przypadków uczestników szkolenia.

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych, aby dzielić się wyzwaniami i wspólnie szukać rozwiązań.

indywidualny dostęp do

platformy szkoleniowej

blisko 30 godzin

nagrań wideo

Nauka we własnym

tempie (24/7)

Dostęp do wszystkich

materiałów od razu
po zakupie

dożywotni dostęp do

szkolenia i aktualizacji

6 godzin konsultacji

online na żywo

Uwaga! Dostęp do Akademii otrzymuje cały Twój zespół! Żadnych dodatkowych opłat za kolejne osoby z Waszego gabinetu stomatologicznego!

Więcej konkretów? Oto szczegółowy program szkolenia

8 MODUŁÓW GŁÓWNYCH

1. Budowanie wizerunku eksperta

Podczas tego szkolenia nauczysz się jak tworzyć wartościowe treści, aby pacjenci świadomie i chętnie podejmowali decyzje o leczeniu kompleksowym.

Poznasz jak wykorzystać "story telling", aby pacjenci postrzegali Twój gabinet za najlepszy (jedyny, rozsądny) wybór.

Dowiesz się jak zostawić konkurencję daleko w tyle, jednocześnie nie przejmować się, że oferują zabiegi dużo taniej od Ciebie.

2. Budowanie relacji z pacjentami

2. Budowanie relacji z pacjentami

W trakcie tego szkolenia dowiesz się, co musi się wydarzyć przed przyjściem do gabinetu, w trakcie wizyty, a co po leczeniu, aby pacjenci byli pozytywnie zaskoczeni.

Poznasz, czym są tzw. "critical non essentials" i dlaczego na nich należy się skupić podczas wizyt pacjentów.

Ponadto nauczysz się jak badać lojalność pacjentów i jaki to ma wpływ na sytuację finansową gabinetu.

3. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia w rejestracji

3. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia w rejestracji

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak prowadzić obsługę telefoniczną w gabinecie i na co zwrócić uwagę podczas bezpośredniej obsługi pacjenta.

Otrzymasz gotowy przepis, jak rekrutować recepcję i na co zwracać uwagę przy zatrudnianiu recepcji.

Do tego otrzymasz gotowy schemat, jak prowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem. Poznasz tajniki języka korzyści, który skłoni pacjenta, aby odwiedził Wasz gabinet (gotowe przykłady do wdrożenia!).

Dowiesz się też, w jaki sposób radzić sobie z opóźnieniami, w jaki sposób skutecznie potwierdzać pacjentów oraz jak ważny jest dobry podział kompetencji w zespole.

4. Opiekun Pacjenta - nowa rola w Twoim gabinecie

4. Opiekun Pacjenta - nowa rola w Twoim gabinecie

W trakcie tego kursu nauczysz się jak skutecznie przygotować zespół oraz gabinet na wdrożenie Opiekuna Pacjenta.

Dowiesz się jakie korzyści, dla pracowników, ale również dla Waszych pacjentów oraz rentowności gabinetu będzie miała ta nowa rola.

Zobaczysz, na czym polega codzienna praca Opiekuna, jakie są jego główne zadania oraz jak powinien wyglądać podział obowiązków w całym zespole po wdrożeniu tej roli w Waszym gabinecie.

Nauczysz się jak monitorować pracę Opiekuna, a dodatkowo otrzymasz gotowe arkusze pomagające rozliczać jego pracę w systemie wynikowym (podstawa + premia).

5. Pozyskiwanie i monitorowanie opinii pacjentów

5. Pozyskiwanie i monitorowanie opinii pacjentów

W trakcie kursu dowiesz się co zrobić, aby pacjenci samodzielnie chcieli zostawiać opinie online. Zakodujesz w ich świadomości, że Twój gabinet rozwija się dzięki rekomendacjom.

Poznasz sposoby, na zwiększenie ilości i częstotliwości takich komentarzy oraz nauczysz się jak odpowiadać na opinie w internecie, również te negatywne.

Nauczysz się również przeprowadzać badanie lojalności pacjentów, wykorzystując do tego NPS (Net Promoter Score).

6. Media społecznościowe u stomatologa

6. Media społecznościowe u stomatologa

W trakcie kursu nauczysz się jak skutecznie prowadzić profile Twojego gabinetu w mediach społecznościowych bez agencji marketingowej.

Otrzymasz zestawienie dobrych praktyk oraz przykładowy plan postów na Facebooku i Instagramie do samodzielnego wdrożenia i prowadzenia.

Poznasz nowe narzędzie, które w znaczący sposób ułatwi Ci zarządzanie swoimi profilami oraz komunikację z pacjentami w jednym miejscu. Bezpłatnie :))

7. Przygotowanie własnych filmów

7. Przygotowanie własnych filmów

W trakcie kursu poznasz dobre praktyki podczas nagrywania filmów w gabinecie, aby Twoje materiały były atrakcyjne i profesjonalne.

Wskażę Ci podstawowy sprzęt warty rozważenia przy doskonaleniu swojego warsztatu pracy oraz programy do prostej edycji i montażu video, dzięki czemu samodzielnie będziesz pracować z filmem.

Otrzymasz wzór pytań pomocniczych do krótkich filmów z pacjentami, inspiracje do tematyki filmów edukacyjnych z podziałem na działy stomatologii oraz przykładowy scenariusz profesjonalnego filmu przedstawiającego metamorfozę pacjenta w Twoim gabinecie.

8. Tworzenie treści dla pacjentów

8. Tworzenie treści dla pacjentów

Podczas szkolenia otrzymasz sporo konkretnych wzorów i inspiracji, które pomogą Ci stworzyć wartościowe treści dla pacjentów, zarówno tych potencjalnych jak i tych obecnych, w leczeniu.

Nauczysz się tworzyć poradniki i foldery dla pacjentów, przy wykorzystaniu intuicyjnych i bezpłatnych narzędzi dostępnych online.

Zobaczysz przykłady gotowych materiałów drukowanych, do jakich dostęp ma pacjent w recepcji stomatologicznej, przykłady gadżetów promocyjnych, rozdawanych pacjentom stomatologicznym.

3 MODUŁY BONUSOWE

BONUS 1. Skuteczne pozyskiwanie pacjentów przez reklamy w Google

BONUS 1. Skuteczne pozyskiwanie pacjentów przez reklamy w Google

W trakcie tego szkolenia nauczysz się jak uruchomić i ustawić swoje pierwsze reklamy Google Ads, aby dotrzeć do właściwych pacjentów stomatologicznych.

Dowiesz się jak analizować i optymalizować swoje reklamy, tak aby miały lepszą konwersję przy jednoczesnym obniżaniu kosztów ich prowadzenia.

Wdrożysz odpowiednie zmiany do stworzonych przez siebie reklam, dzięki czemu zaczną one przynosić jeszcze lepsze wyniki.

BONUS 2. Skuteczne pozyskiwanie pacjentów przez reklamy Facebook

BONUS 2. Skuteczne pozyskiwanie pacjentów przez reklamy Facebook

Podczas tego szkolenia stworzysz i uruchomisz swoje pierwsze reklamy Facebook Ads, przy wykorzystaniu Managera Reklam.

Monitorując wyniki kampanii reklamowej, nauczysz się analizować i optymalizować swoje reklamy tak, aby miały lepszą konwersję przy jednoczesnym obniżaniu kosztów jej prowadzenia.

Otrzymasz dodatkowe wytyczne z konkretnymi wskazówkami, co powinieneś zmienić w swoich reklamach, aby poprawić wyniki wyświetlania i konwersji.

BONUS 3. Profile branżowe stomatologa

BONUS 3. Profile branżowe stomatologa

W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i optymalizować profile gabinetu na Znanym Lekarzu i w Mapach Google, tak aby zwiększać skuteczność docierania do potencjalnych pacjentów.

Poznasz dobre praktyki prowadzenia wizytówki gabinetu na branżowych wyszukiwarkach takich jak ABC Zdrowie czy Kliniki.pl

Odkryjesz, jaki wpływ ma tzw. "społeczny dowód słuszności" (ang. social proof) na postrzeganie Twojego gabinetu przez pacjentów.

3 DODATKI PRAKTYCZNE

Analizy stron internetowych uczestników Akademii

Analizy stron internetowych uczestników Akademii

W trakcie tych konsultacji przeprowadzamy analizy stron internetowych wraz z konkretnymi uwagami i wytycznymi do wdrożenia.

Zobaczysz moje rekomendacje i sugestie, które sprawią, że Twoja strona zacznie budować odpowiedni wizerunek gabinetu i przyciągnie pacjentów, których chcesz przyjmować.

Regularne FB Live z uczestnikami Akademii

Regularne FB Live z uczestnikami Akademii

Podczas sesji Q&A prowadzimy swobodne rozmowy, odpowiadając na pytania uczestników Akademii.

Staramy się pomóc każdej osobie niezależnie od doświadczenia czy poziomu zaawansowania w poruszanych kwestiach.

Zamknięta grupa na FB dla uczestników Akademii

Zamknięta grupa na FB dla uczestników Akademii

Swobodna atmosfera w zamkniętej grupie, gdzie znajdziesz osoby z podobnymi problemami i wyzwaniami.

Zachęcamy do wymiany doświadczeń i wzajemnej pomocy. Jest to też idealne miejsce na udostępnianie sobie efektów prac domowych.

GOTOWCE I CHECKLISTY

GOTOWCE I CHECKLISTY

Ponad 30 materiałów, które od razu wykorzystasz w swoim gabinecie, aby nie zaczynać od zera:

- Szczegółowy podział obowiązków w zespole.
- Zakres obowiązków i opis stanowiska pracy Opiekuna Pacjenta.
- Arkusz do obliczania premii Opiekuna Pacjenta.
- Wytyczne do oceny rozmów telefonicznych.
- Wzór ankiety badającej satysfakcję pacjentów.
- Wzór listu z podziękowaniem za rekomendację.
- Wzór listu na zakończenie leczenia.
- Wzór rękojmi i gwarancji dla pacjentów.
- Wzór prezentowania droższego zabiegu na podstawie protez.
- Checklista strony internetowej gabinetu stomatologicznego.
- Wytyczne do sesji zdjęciowej w gabinecie.
- Zgodna na wykorzystanie wizerunku w celach marketingowych.
- Przykłady pytań pomocniczych do filmów edukacyjnych.
- Checklista kluczowych elementów podczas kręcenia filmów.
- Scenariusz do filmu przedstawiającego przemianę pacjenta.
- Wytyczne do pozyskiwania Pacjentów do filmu.
- Wzory tekstów z językiem korzyści do opisywania procedur.
- Lista przykładowych tematów do artykułów edukacyjnych.
- Wytyczne do newslettera dla pacjentów.

Ale to jeszcze nie wszystko! W trakcie Akademii Konwersji i Lojalności Pacjentów otrzymujesz też gościnne wystąpienia innych ekspertów. Są to:
- Managerka gabinetu, która specjalizuje się w usprawnianiu pracy zespołu rejestracji.
- Specjalista Facebooka, który prowadzi moduł dotyczący reklam w Facebook.
- Specjalista Google, który prowadzi moduł dotyczący reklam w Google.

Poznaj ekspertów Akademii Konwersji

Kto przekaże Ci tę całą wiedzę?

Wieloletni współwłaściciel sieci gabinetów stomatologicznych zatrudniających ponad 80 osób. Co roku jego gabinety przyciągają ponad 1500 pierwszorazowych pacjentów na kompleksowe leczenie stomatologiczne z Polski i zagranicy [DENTIM CLINIC].

Właściciel firmy łączącej pacjentów z ponad 30. gabinetami stomatologicznymi w całym kraju i poprawiać średnią skuteczność pozyskiwania pacjentów nawet o 43% [MARKETIZE].

Współtwórca aplikacji do zarządzania gabinetem stomatologicznym, która pomaga zwiększyć akceptację planów leczenia nawet o 67% oraz podwoić rentowność praktyki [IQ DENTAL].

Arek Buziewicz

Przez 10 lat związana z Dentim Clinic Centrum Implantologii i Ortodoncji w Katowicach, gdzie zaczynała jako recepcjonistka w gabinecie, a następnie przez wiele lat pełniła funkcję managera, samodzielnie wdrażając Standardy Najwyżej Obsługi Pacjenta.

W obsłudze stawia przede wszystkim na indywidualne i empatyczne, ale też sprzedażowe podejście do Pacjenta. Perfekcjonistka w najdrobniejszych szczegółach, co przedkłada się na jakość obsługi.

Od początku przygody ze stomatologią osobiście zajmuje się obsługą telefoniczną oraz bezpośrednią, dzięki czemu wie, jak ważny jest kontakt z Pacjentem.

Aneta Juszczyk

Współwłaściciel Marketize, zajmuje się prowadzeniem wielopoziomowego marketingu, skutecznie zwiększając świadomość o klinikach stomatologicznych pośród Pacjentów w Polsce i zagranicą.

Swoje działania opiera głównie o marketing wewnętrzny, direct, internetowy, content marketing i Social Media. Dla firm, z którymi współpracował, uruchomił szereg narzędzi znacznie zwiększających skuteczność prowadzonych projektów, w tym system automatyzacji marketingu.

Twórca strategii marketingowych i marketingowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Prowadził projekty wizerunkowe i kampanie reklamowe dla największych firm w Polsce. Przez blisko 6 lat mieszkaniec Warszawy, gdzie zdobywał doświadczenie pośród największych agencji reklamowych i mediów.

Piotr Marynowski

Ekspert narzędzi Google. Od ponad 6 lat prowadzi kampanie Adwords dla klinik stomatologicznych. Na co dzień pracuje w oparciu o dokładną analizę zachowań użytkowników przy praktycznym wykorzystaniu narzędzi analitycznych.

Specjalizacja w wąskiej dziedzinie czyli stomatologii, sprawia, że osiąga oczekiwane rezultaty prowadzonych kampanii w postaci konwersji i pozyskiwania nowych Pacjentów.

Pasjonat programowania, odpowiedzialny za wdrażanie stron internetowych klientów Marketize.

Paweł Kubik

Zobacz, co o udziale w naszych szkoleniach mówią uczestnicy

Akademia Konwersji to zero teorii – 100% praktyki

NASZA GWARANCJA:

Akademia Konwersji działa.

A Ty możesz wziąć w niej udział

bez żadnego ryzyka

Przygotowaliśmy materiały tak, aby dały Ci więcej wartości, niż oczekujesz. Jeżeli jednak uznasz, że kurs Ci nie odpowiada, w ciągu 14 dni od zakupu możesz z niego zrezygnować. Wystarczy, że napiszesz na adres arek@buziewicz.pl i zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty.

Bez zbędnych pytań.

To jak? Sprawdzisz, czy Akademia Konwersji warta jest swojej ceny?

A ta cena nigdy nie będzie już tak niska!

DOŁĄCZAM DO AKADEMII KONWERSJI!

Zajrzyj do Akademii Konwersji i zobacz przykładowe lekcje

Click to play video

Moduł 5. Lekcja 2.

Pierwszy kontakt z gabinetem.


W tej lekcji skupimy się głównie na rozmowach telefonicznych, ich jakości oraz aspektach oceny. Opowiem Ci na co warto zwrócić uwagę przysłuchując się swoim rejestratorkom, czego od nich wymagać, jak reagować.


Dodatkowo do tej lekcji udostępniam Ci jeszcze:

Popraw konwersję ścieżki pacjenta i zwiększ przychody Waszego gabinetu!

4797 zł


KUPUJĘ DOSTĘP

8 modułów głównych

3 moduły bonusowe

checklisty i gotowce

wsparcie ekspertów

dostęp do zamkniętej grupy

Cena regularna: 28067 zł

"Wyniki same wystawiają im świadectwo, zapełnione grafiki, kolejka oczekujących, dobre opinie no i przede wszystkim dotarcie do naszych pacjentów z fajnymi informacjami."

Ewa Mazur-Pawłowska

Estetika ŁÓDŹ

Pamiętaj, że opłata za szkolenia to nie wydatek, ale INWESTYCJA

Nasze szkolenia pomogły rozwinąć się już wielu gabinetom

Masz pytania? Zajrzyj do FAQ

Czy mogę otrzymać ten kurs dożywotnio?
TAK. Kupując raz ten program, otrzymujesz dożywotni dostęp do materiałów (a dokładniej mówiąc, tak długo, jak będzie istniała Akademia).

Czy dostanę cały kurs od razu?
TAK!


Kiedy rozpoczyna się kurs i jak długo trwa?
Kurs rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Otrzymasz dostęp nagrań video, materiałów, tajnej grupy i innych rzeczy. Możesz go jednak przejść szybciej... lub wolniej.

Co jeśli nie jestem zadowolony z kursu?
Jeżeli uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Możesz zgłosić się o zwrot lub zrezygnować z niego. Masz na to 14 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na arek@buziewiicz.pl, a zwrócę Ci 100% pieniędzy.

Czego potrzebuję, aby wynieść z kursu jak najwięcej?
Będziesz potrzebować kilku rzeczy. Najważniejsze to zaangażowanie, ale nie tylko swojego lecz całego zespołu. Dlatego zachęcamy do udziału w Akademii całe zespoły - również rejestratorki i asystentki. Dodatkowo kilku narzędzi, które być może masz już w gabinecie np. aparat, lampy, mikrofon. Przydatny będzie też dostęp do kilku aplikacji, które będą pomocne w monitorowaniu procesów np. rozmów telefonicznych czy badaniu lojalności pacjentów. Oczywiście zarekomenduję odpowiednie.

Potrzebuję ładną i polską fakturę. Czy ją dostanę?
Tak. System jest zintegrowany z platformą do płatności, która wyśle Ci na maila fakturę po zakupie kursu.

Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?
Napisz na adres email: arek@buziewicz.pl

Dołącz do cyklu szkoleń Akademia Konwersji

4 października o godz. 21:00

zamykam sprzedaż Akademii!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Upewnij się, że nie tracisz potencjalnych przychodów!

Cena nigdy nie będzie już tak niska!

Po co czekać?

DOŁĄCZAM DO AKADEMII

Nie szukam dłużej!

DOŁĄCZAM DO AKADEMII

Arkadiusz Buziewicz - What if you hire Arek, ul. Armii Krajowej 190/2, 40-750 Katowice

Polityka prywatności
Regulamin