BIORĘ UDZIAŁ W KURSIE

KURS SZYBKIEGO
POZYSKIWANIA PACJENTÓW

Przygotuj kampanie Google i Facebook Ads i przyciągaj nowych pacjentów do Waszego gabinetu

Kurs online dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych

Jak błyskawicznie dotrzeć
do potencjalnych pacjentów?

Przez Internet oczywiście. Wasz gabinet ma stronę WWW. Jednak wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania nie zbudujesz od razu, a na 7 stronę Google’a mało kto zagląda.

Może więc postawić na social media? Problem w tym, że Facebook coraz bardziej tnie zasięgi. Możesz przygotować świetny, merytoryczny post, który dotrze do... 6 osób.

Dziś jedyną metodą, aby szybko dotrzeć do wielu nowych pacjentów i przekonać ich do kontaktu z gabinetem, jest reklama Google i na Facebooku.

Kurs Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów.

Kurs krok po kroku wyjaśni Ci, jak ustawić kampanię Google Ads i Facebook Ads.

Ale prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych jest skomplikowane
i czasochłonne, prawda? No i drogie. Też tak myślisz? W takim razie poznaj

Otrzymasz sprawdzone sposoby, jak szybko wypuścić reklamy, które sprawią, że w gabinecie ruszy lawina telefonów i maili od zainteresowanych pacjentów. I wcale nie wydasz na to krocie.

A może pierwsze kampanie reklamowe gabinetu już za Tobą?

Ale ich wyniki są dalekie od oczekiwań? Inwestujesz w reklamę, ale klientów jak na lekarstwo, a przychód gabinetu stoi w miejscu? Dzięki kursowi odkryjesz, czego brakuje Twoim reklamom i jak poprawić ich konwersję. No i przestaniesz marnować budżet na reklamy, które nie działają.

A co jeśli Wasz gabinet korzysta ze wsparcia agencji marketingowej?

Ten kurs także jest dla Ciebie. Dzięki wiedzy, jaką zdobędziesz na kursie, sprawdzisz, czy kampanie reklamowe gabinetu są naprawdę skuteczne.

Otrzymasz sprawdzone sposoby, jak szybko wypuścić reklamy, które sprawią, że w gabinecie ruszy lawina telefonów i maili od zainteresowanych pacjentów. I wcale nie wydasz na to krocie.

Ale ich wyniki są dalekie od oczekiwań? Inwestujesz w reklamę, ale klientów jak na lekarstwo, a przychód gabinetu stoi w miejscu? Dzięki kursowi odkryjesz, czego brakuje Twoim reklamom i jak poprawić ich konwersję. No i przestaniesz marnować budżet na reklamy, które nie działają.

Ten kurs także jest dla Ciebie. Dzięki wiedzy, jaką zdobędziesz na kursie, sprawdzisz, czy kampanie reklamowe gabinetu są naprawdę skuteczne.

Jak uruchomić pierwszą reklamę Google i pracować z menedżerem reklam na Facebooku.

Jak targetować odbiorców reklamy, aby pozyskać pacjentów na konkretne leczenie (np. protezy, implanty, licówki).

Czego dokładnie nauczysz się na
Kursie Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów?

Czego dokładnie nauczysz się na Kursie Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów?

Jak analizować statystyki reklam i jak je wykorzystać, aby każda kolejna kampania była skuteczniejsza.

Jak reklamować w sieci gabinet stomatologiczny w zgodzie z przepisami prawa.

Jak wygląda Kurs Szybkiego
Pozyskiwania Pacjentów?

Od razu po zakupie otrzymujesz dostęp do platformy kursowej, gdzie znajdziesz:

  • 14 lekcji wypchanych instrukcjami, jak uruchomić, prowadzić i analizować kampanie reklamowe na Google i na Facebooku.
  • Przydatne linki i gotowce, które ułatwią
    i przyśpieszają pracę nad reklamami.
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych, aby dzielić się wyzwaniami i wspólnie szukać rozwiązań.

Uczysz się we własnym tempie. Dostęp do platformy kursowej masz 24/7. I to od razu po zakupie.

Kurs online

Dla Ciebie na zawsze

Wracaj do kursu, kiedy chcesz. Otrzymujesz dożywotni dostęp do kursu i jego przyszłych aktualizacji.

Dla całego zespołu

Dostęp do szkolenia otrzymuje cały zespół gabinetu. Żadnych dodatkowych opłat za kolejnych uczestników.

Tak. W sieci znajdziesz wiele kursów o tym, jak ustawiać reklamy. Poświęcisz czas, aby je przerobić, a potem stracisz jeszcze więcej czasu, żeby dostosować uzyskaną wiedzę do realiów działalności, jaką jest prowadzenie gabinetu stomatologicznego.

Kurs Szybkiego Pozyskiwania Klientów to pierwszy w Polsce kurs prowadzenia reklam dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych.

Kurs nie wyjaśnia, jak ustawić skuteczne reklamy. Kurs wyjaśnia, jak ustawić skuteczne reklamy gabinetu stomatologicznego. Ustawienia menadżera reklam, targowanie odbiorców czy statystyki Google Analytics – to wszystko poznajesz z perspektywy gabinetu stomatologicznego. I dostajesz wskazówki, które od razu możesz wykorzystać we własnych reklamach.

W sieci jest wiele szkoleń
o Google i Facebook Ads.
Dlaczego mam wybrać właśnie to?

Zobacz, jaki konkret otrzymasz na kursie

Chcesz zapewnić stały dopływ nowych pacjentów do gabinetu? Wykorzystaj reklamę Google i Facebook Ads

Dołącz teraz do Kursu Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów

DOŁĄCZAM DO KURSU

MODUŁ 1

KURS PROWADZENIA REKLAM GOOGLE ADS

Lekcja 1. Zakładanie konta Google Ads

Dzięki tej lekcji utworzysz konto reklamowe swojego gabinetu i nauczysz się poruszać się po panelu. Skonfigurujesz także płatności i ustawisz wszystkie potrzebne opcje reklamy.

Lekcja 2. Tworzenie reklam

W tej lekcji stworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową. Poznasz podział struktury kampanii reklamowych, a metody, jak odpowiednio dobierać słowa kluczowe oraz treści reklam. Nauczysz się także ustawiać wszystkie parametry kampanii w tym budżet.

Lekcja 3. Dodawanie rozszerzeń reklam

W tej lekcji dowiesz się, czym są rozszerzenia reklam. Poznasz typy rozszerzeń i dowiesz się, jak z nich korzystać i skonfigurować najważniejsze typy rozszerzeń.

Lekcja 4. Cele konwersji w Google Ads

Dzięki tej lekcji nauczysz się mierzyć konwersję kampanii Google Ads, czyli skuteczność reklamy.
Dowiesz się:

Przed zakupem chcesz sprawdzić szczegółowy program kursu?
Proszę bardzo!

  • jak skonfigurować konwersję połączenia telefonicznego w Google Ads,
  • w jaki sposób połączyć konta Google Ads i Google Analytics,
  • jak importować cele konwersji do Google Analytics.
Lekcja 5. Optymalizacja kampanii Google Ads

Tutaj poznasz przydatne triki, dzięki którym zweryfikujesz działanie reklamy i zoptymalizujesz jej parametry.
Dowiesz się:
  • gdzie szukać odpowiednich parametrów do analizy,
  • jak parametry kampanii wpływają na jej skuteczność,
  • które ustawienia wykorzystać w celu optymalizacji.
Lekcja 6. Raportowanie i analiza danych

Dzięki tej lekcji wyciśniesz maksimum możliwości ze swoich reklam. Nauczysz się analizować dane, aby poprawić skuteczność kampanii. Dowiesz się:


  • gdzie tworzy się raporty w Google Ads,
  • jak odczytywać statystyki w panelu Google Analytics,
  • jakie są modele atrybucji konwersji.
BONUS! TagManager i ustawienie konwersji

To dodatkowa lekcja poświęcona Menadżerowi Tagów. W tej lekcji dowiesz się:

  • jak założyć kontener w TagManager,
  • jak zainstalować kod śledzący na stronie internetowej gabinetu,
  • w jaki sposób importować przygotowany kontener,
  • jak ustawić konwersje w Google Analytics z wykorzystaniem importowanych tagów.

MODUŁ 2

KURS PROWADZENIA REKLAM NA FACEBOOKU

Lekcja 1. Zakładanie Menedżera Reklam

W tej lekcji dowiesz się, czym jest Menedżer Reklam Facebooka i jak założyć konto reklamowe. Dowiesz się:
  • jak poruszać się po panelu Menadżera Reklam,
  • jak skonfigurować płatności,
  • jak wprowadzić ograniczenia wydawanego budżetu,
  • jak skonfigurować dane rozliczeniowe na potrzeby faktury,
  • skąd pobrać fakturę po zakończonym miesiącu rozliczeniowym.
  • jak wygląda struktura kampanii reklamowych,
  • jak skonfigurować i targetować zestaw reklam, aby reklamy wyświetlały się pacjentom, na których Ci zależy,
  • jak dostosować budżet i wszystkie niezbędne parametry kampanii, zestawu reklam i reklamy.
Lekcja 3. Formaty reklam na Facebooku

W tej lekcji poznasz formaty reklam oraz dowiesz się, jak można je wykorzystać. Nauczysz się:

  • konfigurować poszczególne formaty reklam,
  • budować adresy URL, które pomogą Ci analizować dane z Google Analytics.
Lekcja 2. Tworzenie reklam Facebook Ads

Dzięki tej lekcji stworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową na Facebooku. Dowiesz się:
Lekcja 4. Jak wykorzystać Pixel Facebooka

Z tej lekcji dowiesz się, czym jest Pixel Facebooka i dlaczego warto go wykorzystać. Po lekcji:

  • skonfigurujesz Pixel Facebooka na Wordpressie,
  • wykorzystasz dane Pixela, aby stworzyć zestawy reklam,
  • zaplanujesz działania remarketingowe, aby pozyskiwać pacjentów.
Lekcja 5. Optymalizacja kampanii Facebook Ads

Ta lekcja poświęcona jest optymalizacji reklam. Dowiesz się:

  • co zmieniać w reklamach, aby zwiększać ich skuteczność,
  • dlaczego testowanie reklam jest ważne,
  • dlaczego warto moderować komentarze pod reklamami oraz przenosić je na kolejne miesiące,
  • dlaczego warto zapraszać użytkowników do polubienia profilu i co mają kampanie reklamowe do organicznego prowadzenia profilu.
Lekcja 6 Obsługa kampanii i analiza danych

W tej lekcji poznasz statystyki kampanii Facebook Ads. Dowiesz się:

  • gdzie znaleźć statystyki swoich reklam na Facebook i w Google Analytics,
  • na jakie parametry zwracać uwagę, analizując dane z kampanii Facebook Ads,
  • jak przy pomocy jednego prostego narzędzia zoptymalizować pracę przy obsłudze social mediów
BONUS! Facebook Business Suite

Bonusowe video, z którego dowiesz się, czym jest Facebook Business Suite i jak go wykorzystać, aby zbudować zaangażowaną społeczność wokół swojego gabinetu na Facebooku i Instagramie.

To jak?

Chcesz zapełnić grafik swojego gabinetu

dzięki reklamom w sieci?

TAK! BIORĘ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Kto prowadzi kurs?

Współwłaściciel Marketize, zajmuje się prowadzeniem wielopoziomowego marketingu, skutecznie zwiększając świadomość o klinikach stomatologicznych pośród Pacjentów w Polsce i zagranicą.


Swoje działania opiera głównie o marketing wewnętrzny, direct, internetowy, content marketing i Social Media. Dla firm, z którymi współpracował, uruchomił szereg narzędzi znacznie zwiększających skuteczność prowadzonych projektów, w tym system automatyzacji marketingu.


Twórca strategii marketingowych i marketingowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Prowadził projekty wizerunkowe i kampanie reklamowe dla największych firm w Polsce. Przez blisko 6 lat mieszkaniec Warszawy, gdzie zdobywał doświadczenie pośród największych agencji reklamowych i mediów.

Piotr Marynowski

Poznaj specjalistów prowadzenia kampanii reklamowych dla gabinetów stomatologicznych

Ekspert narzędzi Google. Od ponad 6 lat prowadzi kampanie Adwords dla klinik stomatologicznych. Na co dzień pracuje w oparciu o dokładną analizę zachowań użytkowników przy praktycznym wykorzystaniu narzędzi analitycznych.


Specjalizacja w wąskiej dziedzinie czyli, stomatologii, sprawia, że osiąga oczekiwane rezultaty prowadzonych kampanii w postaci konwersji i pozyskiwania nowych Pacjentów.


Pasjonat programowania, odpowiedzialny za wdrażanie stron internetowych klientów Marketize.

Paweł Kubik

Kurs Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów to potężna dawka umiejętności, które rozkręcą ruch w Twoim gabinecie

Zobacz, co o kursie mówią uczestnicy

100% satysfakcji albo zwrot kasy

Jeśli uznasz, że kurs Ci nie odpowiada, w ciągu 14 dni od zakupu możesz z niego zrezygnować.

Wystarczy, że napiszesz na adres arek@buziewicz.pl, że chcesz zwrócić kurs. Na Twoje konto poleci z powrotem 100% wpłaty. Natychmiast i bez żadnych pytań. Nie musisz podawać przyczyny ani wypełniać skomplikowanych formularzy.

Dostajesz gwarancję zwrotu pieniędzy!

Weź udział w Kursie

Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów.

Niczym nie ryzykujesz

BIORĘ UDZIAŁ!

Po głowie krążą Ci jeszcze jakieś pytania?

Zajrzyj do FAQ

Czy mogę otrzymać ten kurs dożywotnio?
TAK. Kupując raz ten program, otrzymujesz dożywotni dostęp do materiałów (a dokładniej mówiąc, tak długo, jak będzie on istniał).

Czy dostanę cały kurs od razu?

TAK!Kiedy rozpoczyna się kurs i jak długo trwa?Kurs rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Otrzymasz dostęp nagrań video, materiałów, tajnej grupy i innych rzeczy. Możesz go jednak przejść szybciej... lub wolniej.


Co jeśli nie jestem zadowolony z kursu?

Jeżeli uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Możesz zgłosić się o zwrot lub zrezygnować z niego. Masz na to 14 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na arek@buziewiicz.pl, a zwrócę Ci 100% pieniędzy.


Czego potrzebuję, aby wynieść z kursu jak najwięcej?

Będziesz potrzebować kilku rzeczy. Najważniejsze to zaangażowanie, ale nie tylko swojego, lecz całego zespołu. Dlatego zachęcamy do udziału w kursie całe zespoły - również rejestratorki i asystentki.


Potrzebuję ładną i polską fakturę. Czy ją dostanę?

Tak. System jest zintegrowany z platformą do płatności, która wyśle Ci na maila fakturę po zakupie kursu.Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?Napisz na adres email: arek@buziewicz.pl


Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz na adres email: arek@buziewicz.pl

Ile inwestujesz w Kurs Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów?

1997

14 lekcji w formacie wideo z dokładnymi instrukcjami

Dożywotni dostęp do kursu wraz z aktualizacjami

Dostęp do kursu dla całego zespołu gabinetu

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

Za tę cenę otrzymujesz:

Weź udział w kursie i zapewnij sobie stały dopływ nowych pacjentów dzięki

Google i Facebook Ads

BIORĘ UDZIAŁ W KURSIE!

Naucz się, jak szybko tworzyć skuteczne kampanie reklamowe gabinetu stomatologicznego

Arkadiusz Buziewicz - What if you hire Arek, ul. Armii Krajowej 190/2, 40-750 Katowice

Polityka prywatności
Regulamin