BIORĘ UDZIAŁ W KURSIE

SZKOŁA WIĄZANIA PACJENTÓW
Z GABINETEM

Zapełnij gabinet pacjentami, którzy wrócą po kolejne leczenie
i będą polecać Wasze usługi innym

Kurs online dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych

Ile rozmów telefonicznych z pacjentami
kończy się podjęciem kompleksowego leczenia?

Może jest tak, że pacjenci dzwonią do Waszego gabinetu, pytają o leczenie, ale potem nigdy więcej już się nie kontaktują.


Może jest tak, że pacjent umówi się na wstępne konsultacje, ale gdy przychodzi decyzja o długotrwałym, specjalistycznym leczeniu, przepada jak kamień w wodę.

Ilu pacjentów wraca do Waszego gabinetu
po kolejne leczenie?

Może jest tak, że pacjent jest zadowolony z leczenia w Waszym gabinecie. Ale gdy plan leczenie się zakończy, tracisz kontakt z pacjentem i nie masz szansy, aby zachęcić go do następnych wizyt.

Wszystkie te sytuacje oznaczają jedno – straty finansowe dla Waszego gabinetu.

Szkoła Wiązania Pacjentów z Gabinetem.

Kurs krok po kroku wyjaśni Ci, jak zbudować pozytywną relację z pacjentem, aby zyskać jego lojalność i polecenia, które przyciągną kolejnych pacjentów.

A dochody Waszego gabinetu szybują, bo macie zadowolonych, wiernych pacjentów.

Zastanawiasz się, jak zdobyć takich pacjentów? Tego właśnie nauczysz się w kursie online

  • Większość rozmów telefonicznych w Waszej recepcji kończy się umówieniem wstępnej konsultacji.
  • Po pierwszej wizycie pacjenci od razu decydują się na kompleksowe leczenie.
  • Po zakończonym leczeniu pacjenci entuzjastycznie polecają Wasz gabinet rodzinie i znajomym i zapisują się na kolejne leczenie.

A teraz wyobraź sobie, że

Zastanawiasz się, jak zdobyć takich pacjentów? Tego właśnie nauczysz się w kursie online

Jak stworzyć rewelacyjną obsługę pacjenta od pierwszego telefonu, przez konsultację, aż po wizyty kończące leczenie.

Jak rozwijać obsługę telefoniczną i obsługę bezpośrednią pacjenta, aby pracowały na sukces Waszego gabinetu.

Czego dokładnie nauczysz się
w Szkole Wiązania Pacjentów z Gabinetem?

Czego dokładnie nauczysz się na Kursie Szybkiego Pozyskiwania Pacjentów?

Jak wdrożyć do gabinetu funkcję opiekuna pacjenta.

Jak pozyskiwać i monitorować opinie pacjentów, aby budowały dobry wizerunek gabinetu.

Jak wygląda
Szkoła Wiązania Pacjentów z Gabinetem?

Od razu po zakupie otrzymujesz dostęp do platformy kursowej, na której znajdziesz:

  • 29 lekcji w formacie video z dokładnymi instrukcjami, jak wprowadzić w gabinecie imponującą obsługę pacjenta.
  • Materiały dodatkowe – bonusowe lekcje
    i gotowe do wdrożenia szablony, wzory
    i checklisty.
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych, aby dzielić się wyzwaniami i wspólnie szukać rozwiązań.

Wracaj do kursu, kiedy chcesz. Otrzymujesz dożywotni dostęp do kursu i jego przyszłych aktualizacji.

Na zawsze
dla Ciebie

Na zawsze
dla całego zespołu

Dostęp do szkolenia otrzymuje cały zespół gabinetu. Żadnych dodatkowych opłat za kolejnych uczestników.

Gwarancja
zwrotu pieniędzy

Możesz się rozmyślić i do 14 dni zwrócić kurs bez podania przyczyny. Otrzymasz z powrotem 100% ceny.

Na zawsze dla Ciebie

Na zawsze dla całego zespołu

Gwarancja zwrotu pieniędzy

Szkoła Wiązania Pacjentów z Gabinetem to pierwszy w Polsce kurs online z obsługi pacjenta dla stomatologów oraz właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych.


Kurs nie mówi ogólnie o obsłudze klienta, ale koncentruje się na problemach związanych z pacjentami gabinetów stomatologicznych. Dostajesz wskazówki i przykłady, zaczerpnięte z doświadczeń innych gabinetów. Wszystko sprawdzone w praktyce. Możesz od razu wykorzystać wiedzę z kursu w działaniach własnego zespołu. I do razu zobaczysz efekty!

Co wyjątkowego jest w tym kursie?

Sprawdź, jaki konkret otrzymasz na kursie

Chcesz zyskać lojalnych pacjentów, którzy polecają Wasz gabinet innym?

Dołącz teraz do Szkoły Wiązania Pacjentów z Gabinetem

DOŁĄCZAM DO KURSU

MODUŁ 1

Budowanie relacji z pacjentami

W tym module dowiesz się, jak badać lojalność pacjentów i jaki to ma wpływ na sytuację finansową gabinetu. Otrzymasz wskazówki, co musi się wydarzyć przed przyjściem do gabinetu, w trakcie wizyty, a co po leczeniu, aby pacjenci byli pozytywnie zaskoczeni.

Nauczysz się:

Potrzebujesz więcej szczegółów? Oto cały program kursu

  • Za pomocą jakich narzędzi analizować i monitorować rozmowy telefoniczne w recepcji.
  • Jak powinna wyglądać pierwsza wizyta pacjenta w gabinecie, aby pacjent umówił się na kolejne.
  • Jak skłonić pacjenta, aby pozostał w kontakcie z gabinetem po zakończonym leczeniu.

MODUŁ 2

Projekt Recepcjonistka Stomatologiczna

Ten moduł pomoże Ci poprawić jakość komunikacji gabinetu z pacjentem – zarówno komunikacji telefonicznej, jak i komunikacji bezpośredniej. Otrzymasz gotowe scenariusze i schematy do wdrożenia, dzięki którym nauczysz się:
  • Jak rekrutować recepcję i na co zwracać uwagę przy zatrudnianiu recepcji.
  • Jak prowadzić rozmowę z pacjentem, aby skłonić go do zapisania się na konsultacje.
  • W jaki sposób skutecznie potwierdzać pacjentów.
  • Jak dzielić kompetencje w zespole, aby sprawnie obsługiwać pacjentów.

MODUŁ 3

Opiekuna pacjenta – nowa rola w Twoim gabinecie.

Ten moduł przygotuje Cię do wdrożenia w gabinecie funkcji opiekuna pacjenta. Zobaczysz, na czym polega codzienna praca opiekuna i dowiesz się, jakie korzyści przyniesie Wam i Waszym pacjentom ta nowa rola.

Nauczysz się:
  • Jak skutecznie przygotować zespół oraz gabinet na wdrożenie opiekuna pacjenta.
  • Jak monitorować pracę opiekuna.
  • Jak rozliczyć pracę opiekuna w systemie wynikowym (podstawa + premia).
  • Jakie są jego główne zadania oraz jak powinien wyglądać podział obowiązków w całym zespole po wdrożeniu tej roli w Waszym gabinecie.

MODUŁ 4

Pozyskiwanie i monitorowanie opinii pacjentów.

W tym module dowiesz się co zrobić, aby pacjenci wystawiali pozytywne opinie Waszemu gabinetowi i zgadzali się na ich publikację w sieci. I co zrobić, gdy ktoś wystawia opinię negatywną.

Nauczysz się:
  • Jak zwiększyć ilość i częstotliwość komentarzy w sieci.
  • Jak znaleźć ambasadorów Waszego gabinetu.
  • Jak przeprowadzić badanie lojalności pacjentów, wykorzystując do tego NPS (Net Promoter Score).
  • Jakie narzędzia wykorzystać, aby monitorować opinie, jakie pojawiają się w internecie na temat Waszego gabinetu.
Otrzymasz też bonus – plan leczenia, który zwiększy konwersję z konsultacji pierwszorazowych.

Chcesz zapewnić pacjentom wyjątkową obsługę w Waszym gabinecie?
Dołącz do kursu.

DOŁĄCZAM!

Arek Buziewicz

Poznaj ekspertów Szkoły Wiązania Pacjentów z Gabinetem

Przez 10 lat związana z Dentim Clinic Centrum Implantologii i Ortodoncji w Katowicach, gdzie zaczynała jako recepcjonistka w gabinecie, a następnie przez wiele lat pełniła funkcję managera, samodzielnie wdrażając Standardy Najwyżej Obsługi Pacjenta.


W obsłudze stawia przede wszystkim na indywidualne
i empatyczne, ale też sprzedażowe podejście do Pacjenta. Perfekcjonistka w najdrobniejszych szczegółach, co przedkłada się na jakość obsługi.


Od początku przygody ze stomatologią osobiście zajmuje się obsługą telefoniczną oraz bezpośrednią, dzięki czemu wie, jak ważny jest kontakt z Pacjentem.

Aneta Juszczyk

Chwila, ale czy ten kurs prowadzi ktoś,kto zna się na zarządzaniu gabinetem stomatologicznym?

Wieloletni współwłaściciel sieci gabinetów stomatologicznych zatrudniających ponad 80 osób. Co roku jego gabinety przyciągają ponad 1500 pierwszorazowych pacjentów na kompleksowe leczenie stomatologiczne z Polski i zagranicy [DENTIM CLINIC].

Właściciel niszowej agencji marketingowej, która pomaga budować wizerunek eksperta 29 gabinetom stomatologicznym i poprawiać średnią skuteczność pozyskiwania pacjentów nawet o 43% [MARKETIZE].

Współtwórca aplikacji do zarządzania gabinetem stomatologicznym, która pomaga zwiększyć akceptację planów leczenia nawet o 67% oraz podwoić rentowność praktyki [IQ DENTAL].

Dzięki Szkole Wiązania Pacjentów z Gabinetem stworzysz fantastyczne doświadczenia dla Waszych pacjentów. I to nie są puste obietnice

Zobacz, co mówią Ci, którzy już wzięli udział w kursie

100% satysfakcji albo zwrot kasy

Napisz na adres arek@buziewicz.pl, że chcesz zwrócić kurs. Nie musisz podawać przyczyny ani wypełniać skomplikowanych formularzy. Ty zwracasz kurs, ja zwracam Ci pieniądze.

Co się stanie, jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań? Nic. W ciągu 14 dni od zakupu możesz oddać kurs z powrotem. I to bez żadnych konsekwencji. Dostajesz gwarancję zwrotu pieniędzy!

Weź udział w Szkole Wiązania Pacjentów
z Gabinetem.
Niczym nie ryzykujesz

BIORĘ UDZIAŁ!

Masz dodatkowe pytania? Zajrzyj do FAQ

Czy mogę otrzymać ten kurs dożywotnio?
TAK. Kupując raz ten program, otrzymujesz dożywotni dostęp do materiałów (a dokładniej mówiąc, tak długo, jak będzie on istniał).

Czy dostanę cały kurs od razu?

TAK!Kiedy rozpoczyna się kurs i jak długo trwa?Kurs rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Otrzymasz dostęp nagrań video, materiałów, tajnej grupy i innych rzeczy. Możesz go jednak przejść szybciej... lub wolniej.


Co jeśli nie jestem zadowolony z kursu?

Jeżeli uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Możesz zgłosić się o zwrot lub zrezygnować z niego. Masz na to 14 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na arek@buziewiicz.pl, a zwrócę Ci 100% pieniędzy.


Czego potrzebuję, aby wynieść z kursu jak najwięcej?

Będziesz potrzebować kilku rzeczy. Najważniejsze to zaangażowanie, ale nie tylko swojego, lecz całego zespołu. Dlatego zachęcamy do udziału w kursie całe zespoły - również rejestratorki i asystentki.


Potrzebuję ładną i polską fakturę. Czy ją dostanę?

Tak. System jest zintegrowany z platformą do płatności, która wyśle Ci na maila fakturę po zakupie kursu.Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?Napisz na adres email: arek@buziewicz.pl


Co jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz na adres email: arek@buziewicz.pl

Ile inwestujesz w Szkołę Wiązania Pacjentów z Gabinetem?

2997

29 lekcji w formacie wideo z dokładnymi instrukcjami, jak stworzyć w gabinecie obsługę, która zachwyci pacjenta.

Gotowe do wykorzystania szablony, schematy i checklisty

Dożywotni dostęp do kursu wraz z wszystkimi aktualizacjami

Dostęp dla całego zespołu gabinetu bez dodatkowych opłat

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

Za tę cenę otrzymujesz:

Dołącz do kursu i zyskaj lojalnych pacjentów,
którzy staną się ambasadorami Waszego gabinetu

DOŁĄCZAM DO KURSU!

Arkadiusz Buziewicz - What if you hire Arek, ul. Armii Krajowej 190/2, 40-750 Katowice

Polityka prywatności
Regulamin